top of page
חיפוש

התמודדות עם, ותכנון יחסים בארגון

עודכן: 25 במאי 2021


מנכ"לי מקדונלד'ס, אינטל ובואינג הם בין המנהלים שאיבדו את מקום עבודתם כתוצאה מקיום יחסי מין בוגרים ובהסכמה עם עובדים כפופים להם. יש מעסיקים האוסרים על יחסים אינטימיים שיש בהם חוסר איזון בכוח. בחברות אחרות אין איסור אך קיימת חובת דיווח ובחברות אחרות יש איסורים על סוגים מסוימים של מנהיגים בכירים ודרישות דיווח לאחרים.

אף כלל אחד אינו מתאים לכל הארגונים; ישנם יתרונות וסיכונים לכל גישה.

זה מתחיל במדיניות, אבל זה לא נגמר שם.

מומחי סקס ומערכות יחסים טוענים כי הצמדות לערכים שלך יכולה לעזור לך למצוא קשרים משמעותיים. האם זה אומר שמנהל שמקיים יחסים אינטימיים אם קולגה שלו הוא חסר ערכים או אולי ערכיו מקולקלים...

בסקס, כמו בכל דבר אחר, יש תהליכים, תכנון, אסטרטגיה, מנהיגות ומדידת הצלחות. לגרום לאדם אחר להתעניין בך מבחינה מינית מחייב תכנון , מפגש, אינטראקציה , מבטים , בשמים , לבוש , לוקיישן , תזמון מדויק, משפטי מפתח מתאימים.... אסטרטגיה שלמה. אסטרטגיות הן האמצעים שאנשים משתמשים בהם להשגת יעדים.

אם המטרה היא להשיג אוכל, למשל, אסטרטגיה יכולה להיות ציד, או לחלופין איסוף ואפילו גניבה מאחרים היא סוג של אסטרטגיה. אם המטרה היא סקס, ישנן מגוון רב של אסטרטגיות מיניות בהן ניתן להשתמש בהתאם לצורך. והצורך, גם בסקס , אינו אחיד.

סקס לצרכי הנאה, רבייה, זוגיות, תחושת כיבוש, מעמד חברתי. הרעיון של "לרוץ לספר לחברה" מוצא היום ביטוי עז בתחומים רבים נוספים. רשתות חברתיות, שיתופי תמונות, ציוצים , כל אלה מטרתם לספר לעולם מה עשית, מה קנית, לאן נסעת, אם מי יצאת, מה לבשת.... ולזכות בתמיכה והערכה (לייקים) של הסביבה. ממש כמו הריצה לספר לחברה , רק בלי הצורך לרוץ.

הצרכים השונים של עולם הסקס יצרו תפריט משוכלל של אסטרטגיות מיניות המשרת כל אחד מן היעדים והצרכים השונים.

זמן למשל, מגדיר האם מדובר על סקס קצר טווח או מערכת יחסים ארוכה. סקס טווח ארוך כולל בדרך כלל מחויבות לבן זוג אחד בניגוד לסקס טווח קצר ויחייב אסטרטגיה שונה ומתאימה לצורך.

נישואים לעומת זאת הם סוג של מערכת מינית ארוכת טווח והשגתה של כזו מחייבת אסטרטגיה ותכנון שונים לגמרי.

רב בני האדם , למעט מקרים חריגים, אינם מתוגמלים כספית על יכולותיהם המיניות. רובם גם אינם זוכים לקידום בעבודה ואף אינם מפוטרים כפועל יוצא של ביצועיהם במיטה (ואם זה כן המצב, הוא ילווה בד"כ במפגש קרוב עם רשויות החוק). מנהלים בארגון מאידך, נמדדים בעיקר על ביצועיהם ולחלוטין מתוגמלים עליהם בהתאם ואף יכולים למצוא את עצמם מחוץ לארגון אם אינם עומדים בציפיות של בן הזוג שהוא במקרה זה הארגון או המעסיק. כל עובד יודע שלא כדאי לד...ק את הארגון שהוא עובד בו.... מאידך היחסים עם הארגון מחייבם אסטרטגיה, תכנון\ מנהיגות ופעילות עקבית ומקצועית שתאפשר את השגתן של המטרות לשמן מנהל , פעיל בארגון ואת היכולות האלה , בניגוד לדברים אחרים שעולים ממאמר זה, לא רוכשים בד"כ באופן ספונטני או טבעי.

למידה התנסותית עמוקה, העשרה, השענות על ניסיונם האישי של אחרים ויצירת קהילה ללמידה ניהולית מקצועית משותפת יסייעו לכם רבות בבניית אסטרטגיות ניהוליות. אסטרטגיות שיאפשרו לכם להציב את היעדים הנדרשים ולהשיג אותם בהצלחה. לצערנו בחדר המיטות תאלצו לפחות כרגע להסתדר בעצמכם, אבל בארגון , בבניית אסטרטגיות ניהול ומנהיגות , אקספרטיק לשירותכם.



135 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page