top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תJoab Kirsch

כשהארי (היועץ) פגש את סאלי (המנכלי"ת)

עודכן: 5 באוג׳ 2021



כולנו זוכרים את המפגשים והדיאלוגים המקסימים של הארי וסאלי (מי שלא – רוצו לראות את הסרט..)

האם יכולנו לדמיין שזה קורה וירטואלית?? האמת שכיום יש המון אפשרויות להכרות מקוונת/ממוחשבת/וירטואלית וזה אפילו עובד לא רע ואפשר לדמיין שזה יכול להיות משעשע ושנון...

ומה קורה במפגש הראשון של היועץ עם הארגון, הלוא הוא האבחון הארגוני? האם גם אותו אפשר לעשות מקוון / ממוחשב? אחרי לא מעט שנות ניסיון ועבודת עומק על פיתוח ספוטלייט - מערכת לאבחון ארגוני מקוון, עם מנכלי"ם, יזמים, אנשי אקדמיה, אנשי טכנולוגיה ויועצים ארגוניים – המסקנה שלי היא שכן.

ביום חמישי קיימתי שיעור בנושא אבחון ממוחשב בקורס ייעוץ ארגוני במסגרת ביראד (אוניברסיטת בר-אילן) בניהולו של יוסי קורן היקר. היתרונות באבחון מקוון ברורים: נגיש, מהיר, מדבר בשפה של היום, מאורגן וממוקד ללקוח וליועץ (יש לי זכרונות מדפדפן צהוב שהייתי כותב בו בראיונות האבחון, מלא בכתב החרטומים שלי שלקח יובלות לפענחו ) וחוסך המון זמן ניהולי וייעוצי יקר.

אבל משתתפי הקורס העלו גם את התהיות הלגיטhמיות הבאות: האם זה מספיק עמוק או שזה רק קדימון שיכול למקד את נושאי אבחון פנים אל פנים? איך מתמודדים עם נושא האנונימיות?

אז יש כאן קישור לספוטלייט – אבחון ארגוני מקוון – הקישור תקף ל 48 שעות ואתם מוזמנים להתנסות ולשפוט בעצמכם. אשמח לשאלות תגובות ומשובים...






28 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page